خوش آمدید


غمکده ی میلاد

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .

سلام دوستای گلم من میلاد هستم امیدوارم از مطالب من خوشتون بیاد 

ولی با یه نظر من رو به ادامه ی کارم امیدوار کنید قول میدم مطالب خوشملی براتون بنویسم

به بعضی ها بگم که این مطالب خیلی وقت خرجشون شد وقتم طلاست لطفا بی اجازه کپی نکنید



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت10:38---7 شهريور 1391
سلام داش میلاد
وبت عالی موفق باشی


fatemeh
ساعت13:30---6 شهريور 1391
salam vebet alie be me ham sar bezan aziz..

شیما
ساعت9:57---6 شهريور 1391
وبلاگت خیلی مسخرست.فقط انرژی منفی به آدم میده.یکم شاد ترش کن

وروجک
ساعت12:51---19 مرداد 1391
من همشو کپی میکنم

میلاد
ساعت18:08---17 مرداد 1391
سلام وب با حالی داری اگه وقت کردی یه سر بزن اگه تبادل لینک هستی نظر خصوصی بده

آرتمیس
ساعت1:50---16 مرداد 1391
خبر مهمممممممممم!!!!!
لطفا بیا بخون و اطلاع رسانی کن!!!
فعلا


نیلما
ساعت23:37---14 مرداد 1391
سلام داداشی
مطالبت واقعا خوشمل شده.
((پرسیدم عشق چیست؟؟؟
گفت آتش است!!!
گفتم آنرا دیده ای؟؟؟
گفت نه!در آن سوختم!!))
موفق باشی


Mostafa
ساعت5:31---13 مرداد 1391
سلام وب زیبایـی دارید
ممنون از این که سر
زدید اگه با تــــبادل
لینک موافقـــی
خبـــــرم کــن
منتـــــظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 13 مرداد 1398برچسب:,ساعت 3:3 توسط میلاد رشیدیان | |


Power By: LoxBlog.Com